علیرضا واحدی: مسئول دفتر QTECH ایران
شرکت QTECH تلفیقی از دانش، تخصص و تجربه جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان است. ما بر این باوریم که توسعه جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت. در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران است.
در این میان شرکت QTECH نیز به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.
چشم انداز
- ارائه خدمات باکیفیت در زمینه تامین، تولید، توزیع و پشتیبانی زیرساخت مخابراتی ایران
- ایجاد بالاترین حس اعتماد در ذهن مخاطبان
- ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی
- توسعه سهم بازار از طریق گسترش کانالهای فروش در خاورمیانه
- بهرهوری از آخرین فناوریهای روز دنیا در جهت توسعه کسبوکارها
ارزش ها
- کار گروهی
- مسئولیت پذیری
- توجه به جزئیات
- مشتری مداری
- برقراری ارتباط موئر
- کالا اورجینال و اصلی
اهداف و ماموریت
- ارتقای سطح زندگی ایرانیان با ارائه جدیدترین فنآوری های روز دنیا
- تعهد و پایبندی به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش
- تبديل شدن به بهترين ارائه دهنده راهکار در حوزه فنآوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات ايران
- ارائه راهکارهای سخت افزاری برای سازمانهای متوسط و بزرگ در صنایع خدماتی و بازرگانی
- ارائه راهکارهای نرمافزاری و سخت افزاری برای کسبوکارهای کوچک
- ارائه راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی
- ارائهی خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرمافزاری و سخت افزاری