سازگاری سخت افزاری سرورهای QTECH با سیستم عامل ALSE
image اخبار

سازگاری سخت افزاری سرورهای QTECH با سیستم عامل ALSE


قبلاً در مرحله اولیه توسعه جایگزینی واردات در روسیه ، QTECH از برنامه دولت فدراسیون روسیه پشتیبانی کرد و شروع به توسعه و اجرای فعال راه حل های جدید در تجهیزات مخابراتی و سرور تولید خود کرد.


از دیگر موفقیت های این شرکت، دریافت گواهی سازگاری سرورهای QTECH QSRV-262402R, QSRV-261602R, QSRV-261202R, QSRV-260802R با سیستم عامل Astra Linux Special Edition بود. صحت عملکرد مشترک این خط از سرورها و سیستم عامل در طی آزمایشات انجام شده توسط QTECH و RusBITech-Astra LLC تأیید شد.


پلتفرم های سرور QTECH QSRV-26****R متعلق به کلاس شرکت ها هستند و بر اساس مادربردهای طراحی شده روسی هستند. افزایش عملکرد محاسباتی آنها به دلیل استفاده از دو پردازنده Intel® Xeon® Scalable است که به آنها امکان می دهد طیف گسترده ای از وظایف را حل کنند، از کار با پایگاه های داده و پردازش درخواست های مشتری با شدت بالا تا سازماندهی زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت های بزرگ تجاری و دولتی. .


سیستم عامل Astra Linux Special Edition که توسط شرکت روسی Astra Linux توسعه یافته است، دارای امنیت اطلاعات داخلی است و از پایداری بالایی برخوردار است. این سیستم برای زیرساخت‌های ایمن فناوری اطلاعات در اندازه‌های مختلف طراحی شده است و برای پردازش داده‌ها با هر درجه از محرمانه بودن، از جمله اطلاعاتی که یک راز دولتی را تشکیل می‌دهند (کلاس 3A، 2A و 1A CVT) طراحی شده است. این گواهی با هدف ویژه دریافت شده برای الزامات امنیت اطلاعات برای سیستم عامل های نوع “A” از کلاس اول حفاظت در سیستم صدور گواهینامه مرکز امنیت اطلاعات FSTEC روسیه به شماره 2557 مشهود است. گواهی‌های امنیتی مشابهی از FSB و وزارت دفاع دریافت شد که آن را به تنها سیستم‌عاملی تبدیل کرد که همه گواهی‌ها را در کشور ما دارد. سیستم عامل Astra Linux Special Edition در رجیستر واحد برنامه های رایانه ای روسیه و پایگاه های داده وزارت مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه (شماره 369 مورخ 04/08/2016) ثبت شده است.


اخذ گواهی انطباق این نرم افزار با تجهیزات سرور QTECH مزیت رقابتی آشکاری را در هنگام برگزاری مناقصه برای تامین تجهیزات به سازمان های غیرانتفاعی دولتی می دهد. از این گذشته ، مجوز استفاده از این سیستم عامل در بخش ها و سازمان هایی که با اسرار دولتی با بالاترین درجه محرمانه کار می کنند ، امکان استفاده از محصولات ما را در هر ساختار دولتی فدراسیون روسیه باز می کند.

سازگاری سخت افزاری سرورهای QTECH با سیستم عامل ALSE
برچسب ها